تور مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

خانه وبلاگ رویداد ها تور مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تور مجازی یک امکان جدید اینترنتی برای به نمایش گذاشتن اطلاعات کاربردی از یک فضای واقعی است به شکلی که انگار در آن فضا و مکان حضوری دارید! در واقع، تور مجازی امکان حضور مجازی شما را در یک مکان دیگر فراهم می‌کند. شما می‌توانید تمام جزئیات محل مورد نظرتان را به راحتی و با چند کلیک ساده مشاهده کنید. این امکان در ابتدا برای موزه‌ها، نمایشگاه‌ها و مکان‌های توریستی در نظر گرفته می‌شد، اما امروزه مبحث مارکتینگ‌ و بازاریابی دیجیتال یکی از مهم‌ترین کاربردهای تور مجازی است.اگر صاحب یک مکان توریستی یا گردشگری هستید، یا اگر صاحب یک کارخانه یا کارگاه تولیدی هستید، یا اگر برگزارکننده نمایشگاه‌ها و یا گالری‌های تخصصی هستید و یا هر کسب‌وکار دیگری دارید، تور مجازی می‌تواند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای معرفی برند شما و کسب‌وکارتان به مشتری‌های جدید و قدیمی باشد. این امکان و ابزار بسیار قدرتمند، باعث رشد هتل‌ها، بنگاه‌های املاک و مستغلات به طور چشمگیری شده است به طوری که طبق بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شده است که ۳۵ درصد افزایش فروش آنلاین، از محاسن کسب‌وکارهایی است که از تور مجازی برای نمایش ویژگی‌های محل کار خود استفاده کرده‌اند.

     

نمایشگاه مجازی

مزیت‌های استفاده از تور مجازی

تور مجازی به مخاطب این امکان را می‌دهد تا خود بتواند از کسب‌وکار شما دیدن کند و در نهایت تصمیم بگیرد که می‌خواهد مشتری شما باشد یا خیر! در مقابل، شما با استفاده از تور مجازی می‌توانید امکانات و ویژگی‌های ممتاز کسب‌وکار خودتان را بهتر و کامل‌تر به مشتری نشان دهید.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های تور مجازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت کلی محل کار یا مراکز مورد نظر با یک جست‌وجو‌ی ساده در گوگل نمایان می‌شود.
  • امکان صداگذاری و موسیقی برای جذابیت بیشتر وجود دارد.
  • امکان اضافه کردن جذابیت‌های بیشتر و ویرایش اطلاعات وجود دارد.
  • بهترین کیفیت را برای نمایش عکس، فیلم و … به نمایش می‌گذارد.
  • برند شما را برندی متمایز و ویژه نشان می‌دهد.
  • در تور مجاری ۳۶۰ درجه ، مشتری می‌تواند واضح‌ترین تصویر را در کمترین زمان مشاهده نماید.
  • با استفاده از تور مجازی ، می‌توانید تعداد عکس‌های بیشتری از محل کارتان را به نمایش بگذارید.
  • با استفاده از تور مجازی می‌توانید اعتماد مشتریان را نسبت به کیفیت کارتان افزایش دهید.
  • به مرور زمان و با ارائه اطلاعات تماس و قرار دادن تصاویری از محل کسب‌وکارتان، به تعداد مشتریان و مخاطبین شما افزوده می‌‌شود.

بدیهی است که هر چه بیشتر بتوانید مخاطب را با کسب‌وکارتان درگیر کنید و آن‌ها را مستقیما در روند تولید کالا و یا خدمات‌تان آشنا کنید، بیشتر و راحت‌تر می‌توانید بر مخاطبان تاثیر مثبت گذاشته و در ادامه ترغیب به خرید کنید.

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که مشتری دوست دارد  بداند کالا یا خدماتی که قصد استفاده از آن را دارد، چطور و چگونه به وجود می‌آید. این امکان ارزشمند، که شانس موفقیت شما را به طور چشم‌گیری افزایش می‌دهد، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدیدی مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و یا حتی واقعیت ترکیبی: و ساخت تور مجازی به آسانی در دسترس است و از شما یک برند متفاوت و منحصربفرد خواهد ساخت.


برچسب ها:
دسته بندی ها: رویداد ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *